Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Miejski Zakład Komunikacji w Pile
Bip - MZK - Piła
Strona główna » Menu przedmiotowe » Załatwianie spraw
A A A

Menu przedmiotowe : Załatwianie spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:

  • Skargi, uwagi i wnioski telefoniczne przyjmowane są w Punkcie Obsługi Klienta pod numerem 9285 oraz, do godz. 15:00 pod numerem 213-97-00.
  • W sprawach kontroli biletowej pasażer ma prawo w ciągu 7 dni od wystawienia wezwania do zapłaty dodatkowej, odwołać się do jednostki zatrudniającej kontrolera. Adres i termin przyjmowania skarg podane są na odwrocie wezwania do zapłaty.
  • Zażalenia, wnioski i uwagi dotyczące realizacji rozkładów jazdy, zachowania się prowadzących autobusy można składać osobiście lub pisemnie w Dziale Marketingu MZK Piła Sp. z o.o. przy ul. Łącznej 4 oraz droga elektroniczną na adres marketing@mzk.pila.pl

Skargi można składać osobiście u Prezesa MZK Piła Sp. z o.o. przy ul. Łącznej 4 w poniedziałki od 13:00 do 15:00.

drukuj pobierz pdf    

walidacja css walidacja html